Fisa de post administrator societate


I. SUBORNARE
Asociati:
...................................................................................................................................
II. SCOPUL POSTULUI
Asigura managementul societatii, în limita competentelor stabilite de fisa postului

III. RESPONSABILITATI
Administratorul societatii conduce activitatea din compartimente si are urmatoarele atributii:
1) raspunde de evidenta contabila,financiara si de gestiunea din S.C................................S.R.L. (S.A) pe baza reglementarilor în vigoare în domeniile financiar, contabil si de gestiune împreuna cu SC ....................................... S.R.L. (S.A). cu care are contract de prestare servicii nr...din...../..../200..;
2) elaboreaza fisa postului pentru personalul care va fi angajat, împreuna cu sefii compartimentelor;
3) raspunde de arhivarea documentelor si asigura pastrarea în arhiva proprie, timp de 10 (zece) ani, a tuturor registrelor de contabilitate si a documentelor justificative ce stau la baza înregistrarilor în contabilitate, cu exceptia statelor de salarii care se pastreaza timp de 50 (cincizeci) de ani;
4) asigura respectarea normelor emise de Ministerul Finantelor cu privire la întocmirea si utilizarea documentelor justificative pentru toate operatiunile patrimoniale si înregistrarea lor în contabilitate în perioada la care se refera ;
5) semneaza documentele contabile de cumparare de la S.C. .......................................S.R.L. (S.A.) în conformitate cu prevederile Legii nr. 82/1991, cu modificarile si completarile ulterioare;
6) raspunde de relatia cu clientii societatii, de încasarile si platile necesare bunei functionari a societatii, comunicând ori de câte ori i se solicita de catre asociati , evidente legate de situatii legate de evolutia strategiei de dezvoltare a firmei;
7) prospecteaza piata cautând sa atraga noi clienti, tinând cont de oferta concurentei pe care trebuie permanent sa o aduca la cunostinta asociatilor, are drept de semnatura pe documentele justificative si în banca;
9) transmite compartimentului de contabilitate, lunar, toate informatiile necesare stabilirii corecte a drepturilor salariale ale personalului si completarea corecta în R.G.E.S. potrivit H.G. nr. 290/04.03.2004 si a art.34 din C.M. si pentru întocmirea raportarilor lunare;
10) efectueaza operatiuni de încasari si plati (prin caserie sau prin virament), asigura virarea încasarilor în contul si banca societatii, iar extrasele lunare se transmit la compartimentul de contabilitate;
11) organizeaza si asigura exercitarea controlului financiar preventiv conform prevederilor legale în vigoare;
12) organizeaza inventarierea patrimoniului conform prevederilor legale în vigoare;
13) raspunde de înregistrarea si miscarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar, precum si de casarea acestora cu toate actiunile conexe (dezmembrare,valorificare etc.);
14) formuleaza pentru uzul asociatilor observatii si propuneri de natura legislativa, metodologica, procedurala sau organizatorica.
15) examineaza legalitatea, regularitatea si conformitatea operatiunilor, identifica risipa si gestiunea defectuoasa si fraudele, iar pe aceste baze, propune masuri pentru recuperarea pagubelor si sanctionarea celor vinovati, dupa caz;
16) respecta normele de protectia muncii si de sanatate potrivit reglementarilor în vigoare având grija ca si angajatii societatii sa o faca;
17) respecta Regulamentul de Ordine Interioara si Regulamentul de Functionare al societatii,aducându-l si la cunostinta personalului din subordine;
18) raspunde de întocmirea corecta a sarcinilor conform fisei postului;
19) pastreaza confidentialitatea datelor la care are acces;
20) rezolva si alte sarcini care cad în sfera sa de activitate, trasate de asociati sau colaboratori angajati ai societatii;
21) în caz de absenta motivata, înlocuitorul sau este ..................................... ;
23) reprezinta societatea pe plan local jud............ , în relatia cu institutii publice locale si cu terti;
24) actualizarea atributiilor se va face functie de modificarile organizatorice legislative care apar;
25) emite decizii cu privire la buna desfasurare a activitatii din unitate.